REGULAMIN
Regulamin świadczenia usług przygotowania i dostawy posiłków w ramach cateringu dietetycznego – BroFit z dnia 1.08.2023r.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez Browar Północny Pub & Restauracja Apalko Mazur Spółka Jawna, NIP 844-235-97-65 REGON 367336425 zwany dalej „catering dietetyczny” – BroFit reprezentowany przez Beatę Apalko – współwłaściciela spółki.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
USŁUGA
1. Usługa – usługa przygotowania i dostawy posiłków w ramach świadczenia Usług przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Umowie i niniejszym Regulaminie.
2. BroFit w ramach swojej działalności oferuje dostarczanie zestawów pakietów cateringu dietetycznego pod adres wskazany przez Klienta na obszarze sprzedażowym firmy. Każdy posiłek spakowany jest w oddzielnym pojemniku przeznaczonym do jednorazowego użytku. Posiłki spakowane są razem w oddzielną torbę.
3. Białe pojemniki z posiłkami mogą być podgrzane w kuchenkach mikrofalowych. Przed podgrzaniem należy usunąć folię ochronną.
4. Terminy dostaw pakietów dietetycznych uzależnione są od wskazanego przez Klienta miejsca dostawy.
5. Pakiet dostarczony – pakiet dietetyczny przekazany do rąk własnych Klienta/osoby upoważnionej, bądź pozostawiony we wskazanym przez niego miejscu. W przypadku, gdy pakiety pozostawiane są we wskazanym przez Klienta miejscu, catering dietetyczny – BroFit nie ponosi odpowiedzialności za przerwanie łańcucha chłodniczego, uszkodzenie pakietu bądź jego ewentualne zaginięcie.
6. Pakiety dostarczane w ciągu dni roboczych przeznaczone są do spożycia w ciągu 48 h.* Pakiety przygotowywane na niedzielę oraz dni świąteczne można spożyć w ciągu 72 h godzin dlatego, że produkty oraz stosowana obróbka dopasowana została w sposób nie wpływający na jakość potraw. Pakiet powinien być przechowywany w warunkach chłodniczych.
7. BroFit nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje spożywania posiłków po czasie innym niż podany.
8. * Zestaw na niedzielę dostarczany jest razem z zestawem sobotnim. Dostawy posiłków na dni świąteczne wypadające w tygodniu realizowane w ten sam sposób jak na weekend, czyli dzień wcześniej lub całkowicie anulowane. O szczegółowych harmonogramach dostaw bądź ich braku w dni świąteczne, długie weekendy itp. Klienci zostają powiadomieni z odpowiednim wyprzedzeniem za pomocą poczty e-mail, telefonicznie lub przez informację dołączoną do dostarczanego pakietu dietetycznego.
* Na chwilę obecną catering dietetyczny BroFit nie realizuje usługi weekendowej do odwołania. Klienci zostaną niezwłocznie powiadomieni o wznowieniu realizacji usługi weekendowej drogą telefoniczną, sms bądź mailową.
9. Pakiety dietetyczne dostarczane przez catering dietetyczny – BroFit obejmują:
DIETA STANDARDOWA:
Dieta standardowa to nasza najbardziej urozmaicona dieta, która w zależności od wybranej kaloryczności może służyć zarówno do redukcji masy ciała jak i w przypadku wyższych kaloryczności do budowy masy.
Dieta ta jest odpowiednia zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Składa się z 5 zbilansowanych oraz różnorodnych posiłków: śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku oraz kolacji. Jadłospis diety standard obfituje w różnego rodzaju mięsa, ryby, produkty zbożowe, warzywa, owoce oraz nabiał. Nie pracujemy na gotowych bazach posiłków, nasz jadłospis układamy na bieżąco przez doświadczonego dietetyka, dlatego też wyróżnia się on różnorodnością oraz sezonowością dań. Dodatkowo pamiętając o różnych gustach kulinarnych dbamy o to, aby posiłki słodkie przeplatały się wytrawnymi.
Dieta standard dostępna jest w sześciu wariantach kalorycznych: 1200, 1500, 1800, 2000, 2500 oraz 3000 kcal.
DIETA WEGETARIAŃSKA Z RYBAMI:
Dieta wegetariańska z wykluczeniem mięsa i produktów mięsnych w swoim składzie zawiera jaja, nabiał oraz mięso ryb. Dieta przeznaczona dla osób, które z różnych powodów chcą wykluczyć spożycie mięsa oraz produktów mięsnych w swoim codziennym żywieniu. Celem diety jest dostarczenie odpowiedniej ilości kalorii oraz składników odżywczych, mineralnych i witamin, pomimo wykluczenia mięsa z jadłospisu. Codzienny pakiet diety wegetariańskiej składa się z 5 posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja i dostępny jest w 6 wariantach kalorycznych. Dieta bezmięsna opiera się na rybach, daniach na bazie nasion roślin strączkowych, produktach zbożowych, jajach, nabiale, a także bogatej palecie warzyw i owoców. Dieta eliminująca szczególnie mięso czerwone oraz przetworzone produkty zwierzęce pomaga obniżyć poziom trójglicerydów oraz cholesterolu we krwi.
DIETA LEKKOSTRAWNA:
Dieta lekkostrawna to rodzaj żywienia specjalistycznego, dedykowanego osobom cierpiącym na różnego rodzaju schorzenia układu pokarmowego np. choroba wrzodowa żołądka, refluks, zapalenie jelit czy też różnego rodzaju schorzenia wątroby i trzustki. Dieta lekkostrawna wyklucza z jadłospisu potrawy smażone, duszone z obsmażaniem, pieczone w sposób tradycyjny, dodatkowo do potraw nie dodaje się pikantnych, czy też ostrych przypraw, dania są lekko posolone, doprawione delikatnymi ziołami. Wykluczone są także warzywa kapustne, cebulowe, nasiona roślin strączkowych, które powodują wzdęcia i niestrawność. Do przyrządzania dań diety lekkostrawnej stosuje się chude mięsa np. drób (pierś z kurczaka, indyka; królika, młodej cielęciny), a także chude odmiany ryb. Posiłki dopełniają produkty zbożowe o małej zawartości błonnika, gotowane warzywa, dozwolone owoce oraz nabiał bez laktozowy o zmniejszonej ilości tłuszczu.
Dieta składa się z 5 posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja dostępne w kalorycznościach: 1200, 1500, 1800, 2000, 2500 i 3000 kcal.
DIETA NISKOGLUTENOWA, BEZMLECZNA:
Dieta bezglutenowa z wykluczeniem produktów mlecznych jest rodzajem diety specjalistycznej, która dedykowana jest osobom z alergią lub nietolerancją na gluten oraz białko mleka krowiego. W diecie tej wykluczone zostały zboża i produkty zbożowe zawierające gluten tj: pszenica, jęczmień, żyto, owies a także nabiał zawierający białko krowie lub kozie.
Dieta niskoglutenowa składa się z 5 zbilansowanych posiłków: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek oraz kolacja dostępnych w 6 wariantach kalorycznych.
Z racji, iż dieta niskoglutenowa produkowana jest na tej samej kuchni co diety standardowe, pomimo zachowania odrębności blatów kuchennych oraz akcesoriów kuchennych i produktów spożywczych, dieta może zawierać śladowe ilości glutenu znajdujące się m.in. w powietrzu, dlatego też nie jest wskazana dla osób chorujących na celiakię, może spowodować bóle brzucha lub inne objawy.
W diecie niskoglutenowej, bez mlecznej stosuje się zamiennik nabiału krowiego m.in. napoje „mleka” roślinne, sery na bazie soi np. tofu, roślinne sery żółte, mozzarella czy tofu.
10. Jadłospisy są przygotowywane przez dyplomowanych Dietetyków, w diecie stosowane są produkty sezonowe jak też produkty ze wszystkich zalecanych grup produktów spożywczych. Klienci nie mają możliwości wykluczania żadnych produktów, nie ma możliwości ingerowania w jadłospisy.
ZAMÓWIENIE
1. Składający zamówienie potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu.
2. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez catering dietetyczny – BroFit danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez catering dietetyczny – BroFit określone zostały w punkcie „Polityka prywatności” .
3. Osobą zamawiającą może być jedynie osoba pełnoletnia. Zamówienia dla osób niepełnoletnich może dokonać prawny opiekun, który bierze pełną odpowiedzialność za efekty stosowania diety.
4. Biuro cateringu dietetycznego – BroFit przyjmuje zamówienia telefoniczne oraz prowadzi bieżącą obsługę Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem telefonu 660 883 957 oraz mailowo catering@browarpolnocny.pl
5. Pierwsza dostawa posiłków cateringu dietetycznego – BroFit następuje w terminie wyznaczonym przez Klienta, jednak nie wcześniej niż 2 dni robocze po złożeniu zamówienia do godziny 11.00. Jeśli zgłoszenie zostało złożone po godzinie 11.00, realizacja zamówienia nastąpi na 3 dzień od złożenia zamówienia.
6. Złożenie zamówienia następuje drogą telefoniczną lub internetową. Złożenie zamówienia wiąże się z koniecznością akceptacji Regulaminu. Po wypełnieniu kwestionariusza/przesłaniu wiadomości e-mail, pracownik firmy cateringu dietetycznego – BroFit skontaktuje się z Klientem telefonicznie w celu ustalenia szczegółów zamówienia oraz sposobu płatności.
7. W przypadku zamówień telefonicznych, regulamin oraz szczegóły dotyczące zamówienia, w tym płatności, są przesyłane Klientowi drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Dokonanie płatności jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
8. Podczas korzystania z usług cateringu dietetycznego – BroFit, Klient ma możliwość kontaktu z dietetykiem BroFit po uprzednim umówieniu takiej konsultacji z Koordynatorem BroFit w każdy wtorek i czwartek w godzinach 16:00 – 18:00. Umówienie konsultacji z dietetykiem pod nr tel. 660 883 957
9. Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania Zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest poinformować catering dietetyczny – BroFit o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów. W przypadku zatajenia tych informacji catering dietetyczny – BroFit
nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne niewłaściwie dopasowanej diety.
10. Po otrzymaniu zamówienia cateringu dietetycznego – BroFit przesyła Klientowi drogą elektroniczną lub SMS-em na podany podczas składania zamówienia adres e-mail/telefon kontaktowy potwierdzenie o przyjęciu zamówienia. Z chwilą otrzymania wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
11. Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera dane osobowe, adres dostawy oraz warunki zamówienia, w szczególności godziny i dni dostawy, rodzaj diety, kaloryczność, ilość i rodzaj posiłków, ilość zestawów, informacje dodatkowe oraz całkowitą ceną do zapłaty (wraz z ewentualnymi kosztami dostawy).
12. Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń dotyczących danych osobowych oraz specyfikacji zamówienia, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w dniu poprzedzającym rozpoczęcie realizacji zamówienia, do godziny 11:00.
13. Eliminacja, zamiana składników pakietów nie jest możliwa, klient może skorzystać tylko i wyłącznie z diet wymienionych w ofercie.
14. BroFit nie ponosi odpowiedzialności za brak efektów utraty masy ciała w przypadku osób z: niedoczynnością lub nadczynnością tarczycy; zaburzeniami hormonalnymi; nietolerancją pokarmową; cukrzycą typu 1 lub 2; zaburzeniami metabolicznymi; alergiami.
ZMIANA ZAMÓWIENIA
W przypadku wprowadzania zmian do zamówienia na życzenie Klienta cateringu dietetycznego – BroFit zastrzega sobie czas realizacji wynoszący 3 dni robocze.
1. Klient ma prawo wstrzymać dostawę pakietu dietetycznego na 2 dni robocze do godziny 11.00 przed spodziewaną przerwą. Można to zrobić za pośrednictwem poczty e-mail (catering@browarpolnocny.pl), telefonicznie lub przez SMS (tel. 660 883 957). W przypadku kontaktu za pomocą SMS/e-mail należy poczekać na potwierdzenie o odebranej wiadomości. W przeciwnym razie pakiet zostanie dostarczony zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
2. Niewykorzystane dni zamówienia z tytułu ich anulowania, w wyznaczonym terminie, nie przepadają. Wykupiony pakiet zostaje o nie wydłużony. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za dni anulowanie.
3. W celu zmiany miejsca dostawy Klient jest zobowiązany poinformować o tym catering dietetyczny – BroFit najpóźniej jeden dzień roboczy przed datą dostawy do godziny 11:00 – zmiany adresu można dokonać na obszarze sprzedażowym firmy.
4. Klient ma możliwość dokonania zmian w trakcie trwania zamówienia. Zmiany te mogą dotyczyć: rodzaju diety, progu kaloryczności lub rezygnacji z diety. Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie catering dietetyczny – BroFit najpóźniej 2 dni robocze przed datą zaistnienia zmiany do godziny 11:00.
5. Gdy dokonane przez Klienta zmiany powodują „nadpłatę” w stosunku do uprzedniego zamówienia, można wykorzystać ją przy następnym zamówieniu. Nie przewiduje się możliwości zwrotu gotówki.
6. Gdy dokonane przez Klienta zmiany powodują „niedopłatę”. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego uregulowania powstałej różnicy.
REZYGNACJA
1. Klient ma prawo do rozwiązania Umowy z podaniem przyczyny rezygnacji, z okresem wypowiedzenia trwającym nie mniej niż 3 dni robocze.
2. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy powinno być przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail catering@browarpolnocny.pl
3. Okres wypowiedzenia Umowy liczony jest od dnia przesłania wiadomości e-mail w dni robocze.
4. W przypadku rozwiązania Umowy Sprzedający dokonuje zwrotu kwoty odpowiadającej części niewykonanej Umowy w postaci (brak możliwość zwrotu gotówki), który uprawnia okaziciela do zakupu wybranego wariantu diety oferowanej przez catering dietetyczny – BroFit w terminie 3 miesięcy od dnia jego wydania na terenie działania cateringu dietetycznego – BroFit z zastrzeżeniem, że wartość zrealizowanych Usług rozlicza się według cen zgodnych z Cennikiem obowiązującym w okresie realizowania Usług. Dodatkowo Klient ma możliwość wykorzystania “Bonu Podarunkowego” nie tylko w ramach działalności cateringu dietetycznego BroFit, ale również w ramach usług oferowanych przez Browar Północny.
5. W przypadku rezygnacji z pakietów dietetycznych podczas ich trwania, catering dietetyczny – BroFit rozliczy każdy wykorzystany dzień w cenie za dzień zgodnej z cennikiem dla wykorzystanego okresu.
6. W przypadku rezygnacji z pakietów dietetycznych objętych promocją podczas ich trwania, catering dietetyczny – BroFit rozliczy każdy wykorzystany dzień w cenie za dzień zgodnej z cennikiem dla wykorzystanego okresu.
7. Aktualny cennik znajduje się na stronie internetowej: https://brofit.pl/
8. BroFit ma prawo do rozwiązania Umowy w przypadku: braku dostępności Produktów, braku dokonania płatności za zakupiony Produkt lub Usługę jak i naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, gdyż przedmiotem Umowy jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Niniejsze postanowienie Regulaminu zgodnie z art. 38 pkt 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta odnosi również skutek do Klientów będących konsumentami.
2. BroFit ma prawo do wstrzymania się lub odstąpienia od realizacji Umowy z powodu braku płatności za zamówienie, braku dostępności Produktów, złożenia Zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego realizację – w tym braku akceptacji niniejszego Regulaminu, bezskuteczności uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy cateringu, dokonania zapłaty za Usługi lub Produkty niezgodnie z Cennikiem lub naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy, BroFit niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Klienta i dokonana zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty w okresie maksymalnie 5 dni roboczych. Skorzystanie z takiego uprawnienia nie stanowi o obowiązku BroFit do wypłaty odszkodowania, zadośćuczynienia czy naprawienia szkody po stronie Klienta.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy, w ramach, której płatność na rzecz BroFit została dokonana za pośrednictwem systemu t-pay, kwota zostanie zwrócona Klientowi po pomniejszeniu prowizji pobieranej w ramach systemu t-pay.
PŁATNOŚĆ
1. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przed rozpoczęciem diety oraz przesłania potwierdzenia wpłaty na adres e-mail catering@browarpolnocny.pl. W przypadku braku płatności zamówienie zostanie anulowane.
2. Opłata za pakiety dietetyczne może nastąpić przelewem bankowym za cały okres z góry. Wpłatę należy wnieść na rachunek Banku PKO Bank Polski o numerze 31 1240 5891 1111 0010 7770 8774
3. Na życzenie Klienta catering dietetyczny – BroFit wystawi fakturę VAT. Dane do faktury należy przesłać na adres mailowy catering@browarpolnocny.pl , sms-em, lub pod nr 660 883 957 Wystawiona faktura VAT zostanie wysłana drogą mailową na adres e-mail podany przy zamówieniu lub dołączona do pakietu dietetycznego.
REKLAMACJE
1. „Reklamacja” – sytuacja lub warunki, które nie zostały przez catering dietetyczny – BroFit spełnione, a wynikają ze złożonego przez Klienta zamówienia lub niniejszego Regulaminu.
2. Reklamacja powinna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: catering@browarpolnocny.pl, każda reklamacja po jej odczytaniu zostaje potwierdzona przez Koordynatora BroFit.
3. Z chwilą otrzymania potwierdzenia przyjęcia reklamacji przez Klienta, catering dietetyczny – BroFit w ciągu 5 dni roboczych przesyła informację o wynikach jej rozpatrzenia.
4. Klient powinien złożyć „Reklamację” w terminie maksymalnie do 2 dni roboczych od wystąpienia sytuacji podlegającej jej zasadności.
5. Reklamacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
6. W przypadku uznania reklamacji przez catering dietetyczny – BroFit za zasadną, Klient zostanie poinformowany o możliwości rekompensaty lub zmiany zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
7. W przypadku uznania reklamacji przez catering dietetyczny – BroFit za niezasadną, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany niezwłocznie również poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin obowiązuje od dnia 1.08.2023 r.
2. Każdy Klient wraz z rozpoczęciem pakietu dietetycznego otrzymuje niniejszy Regulamin do wglądu drogą mailową lub w pierwszym pakiecie cateringu w formie papierowej.
3. Złożenie zamówienia i dokonanie płatności jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez BroFit zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Urz. UE L z 2016r. nr 119/1 – (zw. RODO) oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) – wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez BroFit z siedzibą w Suwałkach NIP 844-235-97-65 w celu przesyłania informacji handlowych, a także treści marketingowych i reklamowych, ankiet lub opinii pochodzących od BroFit lub podmiotów trzecich zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Urz. UE L z 2016r. nr 119/1 – (zw. RODO) oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) – wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Potwierdzam, iż udzielona zgoda jest dobrowolna i udzielam jej świadomie.
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1. Catering BroFit, [Browar Północny Pub & Restauracja Apalko Mazur Spółka Jawna, NIP 844-235-97-65 REGON 367336425] – Organizator promocji “Program Lojalnościowy”, zwanego dalej również Cateringiem;
2. Platforma Dietly.pl – zwana dalej również Platformą ( wyszukiwarką) to witryna internetowa działająca pod adresem: “https://dietly.pl”, dająca możliwość wyświetlana i porównywania ofert różnych Cateringów dietetycznych, w tym Organizatora oraz składania za jej pośrednictwem Zamówień na dostawę zestawu dań wybranych z oferty Cateringu, prezentującego swoją ofertę na tej Platformie.
3. Program lojalnościowy – dalej Program, specjalna oferta skierowana do Klientów Cateringu BroFir, mająca na celu złożenie Zamówienia z wykorzystaniem Platformy Dietly i uzyskanie w zamian punktów lojalnościowych na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
4. Klient – Osoba fizyczna lub prawna składająca Zamówienie w Cateringu BroFit za pomocą Platformy Dietly.pl
5. Zamówienie – oświadczenie woli składane Cateringowi przez Klienta przy użyciu narzędzi i funkcjonalności Platformy, obejmujące zamówienie jednego lub kilku wybranych Produktów Cateringu, opłacone online za pośrednictwem Platformy i prowadzące do zawarcia umowy sprzedaży Produktów oraz związanych z nimi usług na odległość pomiędzy Klientem a Cateringiem BroFit;
6. Konto Klienta- spersonalizowany panel administracyjny Klienta dostępny po dokonaniu skutecznej rejestracji i zalogowaniu się przez niego na stronie internetowej www.dietly.pl – po podaniu ustalonego wcześniej loginu oraz hasła, za pomocą którego Klient może korzystać z usług świadczonych przez Catering BroFit, w tym w szczególności składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering BroFit, zarządzać zamówieniem czy danymi adresowymi;
7. Kod polecający – jest specjalnym kodem polecającym przeznaczonym dla nowych klientów, którym uczestnik programu lojalnościowego poleci Catering. Kod polecający znajduje się w zakładce Skarbonka.
8. Punkty lojalnościowe – są to punkty przyznawane w ramach Programu Lojalnościowego, dzięki którym Klient może korzystać z dodatkowych usług, takich jak: zniżka za zakup diety.
9. Skarbonka – wyznaczone miejsce w Panelu Klienta, w którym gromadzone są punkty lojalnościowe .
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem sprzedaży promocyjnej pod nazwą ,,PROGRAM LOJALNOŚCIOWY jest Catering BroFit
2. Program lojalnościowy ma charakter ogólnopolski i przeznaczony jest dla Osób fizycznych lub prawnych składających Zamówienie w Cateringu BroFit za pośrednictwem Platformy Dietly.pl.
3. Celem Programu jest promowanie Cateringu BroFit.
4. Catering BroFit nieodpłatnie udostępnia Klientom niniejszy regulamin za pośrednictwem Platformy w systemie teleinformatycznym, a także w sposób umożliwiający jego pobranie, odtworzenie, utrwalenie i wydrukowanie.
5. Przed skorzystaniem z oferty Cateringu BroFit zawartej w Programie, Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. W razie wątpliwości uznaje się, że przystępując do Programu wyraził zgodę na warunki uczestnictwa i zasady opisane w niniejszym Regulaminie.
6. Przystąpienie do korzystania z Programu na zaproponowanych warunkach jest równoznaczne ze zgodą na zawarcie Umowy uczestnictwa w Programie.
7. Klient może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie bez podawania przyczyny i ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając Organizatorowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy uczestnictwa w Programie w formie wiadomości e-mail wyłącznie z adresu wskazanego na Koncie Klienta i na adres catering@browarpolnocny.pl. Oświadczenie wysłane z innego adresu nie będzie uznane przez Organizatora za wiarygodne i nie wywołuje zamierzonego skutku. Z chwilą dotarcia oświadczenia Klienta do Organizatora umowa uczestnictwa w Programie rozwiązuje się, a wszystkie zgromadzone na Koncie Klienta punkty lojalnościowe zostają bezpowrotnie skasowane.
8. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 Organizator może wypowiedzieć Uczestnikowi umowę z ważnych powodów z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Za ważne powody uznaje się naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu lub Regulaminu Cateringu BroFit i Platformy Dietly, uznanie, że działania Uczestnika prowadzą prób obejścia Regulaminu i jego zasad lub zabezpieczeń funkcjonowania Programu, jak również naruszenie powszechnie obowiązujących przepisów. Z chwilą rozwiązania umowy – zgromadzone i niewykorzystane wcześniej punkty lojalnościowe są kasowane.
9. Organizator zastrzega sobie prawo natychmiastowego wypowiedzenia umowy uczestnictwa w Programie i anulowania wszystkich zgromadzonych punktów ilekroć poweźmie uzasadnione podejrzenie, że działania Uczestnika mają znamiona oszustwa finansowego, w szczególności dokonania nieuprawnionej transakcji online, albo ilekroć uzyska taką informację z właściwej instytucji finansowej lub na żądanie organów ścigania.
10. Uczestnik nie może udostępniać Konta Klienta osobom trzecim.
11. Uczestnik może być zarejestrowany w Programie tylko raz w Cateringu BroFit.
§ 3 TERMIN I MIEJSCE
1. Catering jest uprawniony do: a. zakończenia Programu lojalnościowego w dowolnym momencie, b. całkowitego usunięcia go ze swojej oferty w terminie ustalonym bezpośrednio przez Catering Dietetyczny, c. usunięcia punktów w Programie Lojalnościowym.
2. O planowanym zakończeniu Programu Catering poinformuje Klientów na brofit.pl oraz catering@browarpolnocny.pl
3. W przypadku zakończenia przez Catering udziału w Programie lub usunięcia go ze swojej oferty, po terminie wskazanym przez Catering zgromadzone punkty lojalnościowe mogą zostać całkowicie usunięte.
4. Czas trwania Programu jest nieokreślony, ale Catering zastrzega sobie prawo do dokonania zmian na zasadach opisanych w Regulaminie
§ 3 ZASADY PROMOCJI
1. Warunkiem przyznania punktów lojalnościowych jest rejestracja Konta Klienta na Platformie Dietly.pl zakończona pozytywnym wynikiem jego weryfikacji pod kątem jego poprawności oraz zgodności z Regulaminem Platformy Dietly https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/terms-and-policies/Regulamin_platfor my_Dietly.pdf oraz dokonanie wszystkich czynności uprawniających do otrzymania punktów lojalnościowych w Programie. Anulowanie Zamówienia po jego złożeniu, naruszenie Regulaminu Programu, Regulaminu Cateringu lub Platformy Dietly.pl, brak dokonania płatności online czy też błędne zaksięgowanie danej czynności skutkują tym, że przyznane punkty lojalnościowe zostaną anulowane lub w ogóle nie zostaną przyznane.
2. Przez zweryfikowanie Konta należy rozumieć takie Konto, którego proces rejestracji na Dietly.pl przebiegł pomyślnie i został przez Platformę zaakceptowany oraz za pomocą którego Klient może składać Zamówienia na Produkty oferowane przez Catering w ramach Programu i zawierać umowę sprzedaży i dostawy tych Produktów.
3. Punkty lojalnościowe za rejestrację Konta Klienta z zaznaczeniem zgód marketingowych Cateringu przyznawane są po złożeniu i opłaceniu pierwszego Zamówienia, z wyłączeniem Zamówień testowych zwanych też zamówieniami na próbę.
4. W ramach Programu lojalnościowego Klient może z poziomu Panelu Klienta wygenerować specjalny link polecający usługi na Platformie Dietly.pl i przekazać wybranej osobie specjalny kod polecający na Zamówienie w Cateringu. Po złożeniu Zamówienia przez osobę, która skorzysta z linku polecającego Klientowi w ramach Programu zostaną naliczone punkty lojalnościowe na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu.
5. Kod polecający, o którym mowa w ustępie powyżej, stanowi rabat na pierwsze Zamówienie nowego Klienta. Kiedy osoba polecona użyje kodu polecającego, Klient polecający otrzyma dodatkowe punkty do Skarbonki.
6. Naliczanie punktów lojalnościowych odbywa się poprzez przeliczenie kwoty Zamówienia na liczbę przyznanych punktów lojalnościowych.
7. Punkty lojalnościowe naliczone od Zamówień Cateringu BroFit mogą być wykorzystane wyłącznie w tym Cateringu.
8. Punkty lojalnościowe naliczane są automatycznie wyłącznie w przypadku dokonywania płatności za Zamówienie za pośrednictwem płatności online w Cateringu. O ile nic nie wynika z innych postanowień niniejszego Regulaminu, podstawowym przelicznikiem jest: 100 punktów lojalnościowych = 1 PLN.
9. Punkty lojalnościowe i odpowiadająca im równowartość pieniężna za poszczególne działania przedstawia się następująco: a. z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 poniżej, za pierwszą rejestrację w Panelu Klienta Dietly i złożenie pierwszego Zamówienia w Cateringu wraz z jednoczesnym wyrażeniem zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 1000 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 PLN, b. za pierwszą rejestrację w Panelu Klienta i złożenie pierwszego Zamówienia, ale bez jednoczesnego wyrażenia zgód marketingowych dla Cateringu przyznawane jest 500 punktów lojalnościowych, które są równowartością 5 PLN; c. za każde wydane pełne 50 PLN w pierwszym Zamówieniu złożonym w Cateringu BroFit , przez osobę, której został polecony Catering, z wykorzystaniem specjalnego linku polecającego, osobie polecającej przyznawane jest 100 punktów, które są równowartością 1 PLN; d. za każde wydane pełne 50 PLN przy złożeniu Zamówienia z wykorzystaniem Panelu Klienta w Cateringu przyznawane jest 50 punktów lojalnościowych, które są równowartością 50 groszy PLN; e. naliczanie punktów od Zamówień powyżej 50,00 zł brutto następuje po przekroczeniu przez Zamówienie wielokrotności wartości 50,00 zł brutto; f. za każde 100 Punktów wydane na opłacenie Zamówienia przez Klienta zostanie opłacone 1,00 zł brutto wartości składanego Zamówienia, o ile Klient, składając takie Zamówienie, dokonana jego opłacenia również z własnych środków pieniężnych w minimalnej wysokości 1,00 zł brutto g. za dokonanie na Platformie Dietly.pl oceny posiłku w aktywnym Zamówieniu w Cateringu BroFit przyznawane jest 10 punktów lojalnościowych, które są równowartością 10 groszy PLN; h. za dokonanie na Platformie Dietly.pl oceny Cateringu dietetycznego o treści, w której zostanie wykorzystane więcej niż 100 znaków bez spacji przyznawane jest 100 punktów lojalnościowych, które są równowartością 1 PLN; i. Organizator informuje, że na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, wolna od podatku dochodowego od osób fizycznych jest wartość nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług – jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 2000,00zł; zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.
10. Do uzyskanie punktów za wyrażenie zgód marketingowych, o których mowa w ust.11 a. Klient jest uprawniony tylko raz i przy pierwszym Zamówieniu na Platformie dietly.pl w dowolnym cateringu oferującym program lojalnościowy na Platformie. Wyrażenie takich zgód przy pierwszym Zamówieniu w innym cateringu oferującym program lojalnościowy na Platformie Dietly.pl wyklucza uzyskanie dodatkowych punktów za wyrażenie zgody marketingowe u Organizatora Programu.
11. Próba jednorazowej wymiany przez Klienta zgromadzonych punktów na Zamówienia o wartości przekraczającej ww. limit wyrażony w PLN nie zostanie zrealizowana.
12. Punkty lojalnościowe uznaje się za przyznane z chwilą ich zaewidencjonowania na Koncie Klienta.
13. Punkty lojalnościowe nie są przyznawane za Zamówienie opłacone punktami lojalnościowymi. Jeśli Zamówienie złożone jest na kwotę wyższą niż liczba zgromadzonych punktów – punkty lojalnościowe naliczane są od wartości Zamówienia nieznajdującej pokrycia w punktach lojalnościowych.
14. Punkty są zapisywane i każdorazowo aktualizowane o faktycznie zaimplementowane punkty w specjalnie wyznaczonym dla nich miejscu na Koncie Klienta opisanym “Skarbonka”.
15. Jeżeli Uczestnik korzystający z Programu posiada jednocześnie punkty zgromadzone w ramach “Punktów Dietly” na Platformie Dietly i zadeklaruje chęć użycia “Punktów Dietly” do sfinalizowania Zamówienia, to przed ich wykorzystaniem w Cateringu, w pierwszej kolejności rozliczane będą punkty zgromadzone w Skarbonce.
16. Punkty w Skarbonce za Zamówienia w Cateringu naliczają się niezależnie od innych punktów przyznawanych za Zamówienia w innych Cateringach, które w swojej ofercie udostępniły Program Lojalnościowy i mogą być wykorzystane wyłącznie w Cateringu.
17. Z chwilą likwidacji Panelu lub rezygnacją Klienta z Programu – zebrane punkty lojalnościowe są kasowane.
18. W przypadku, gdy pomimo spełnienia wskazanych powyżej warunków liczba odpowiednich punktów lojalnościowych nie nalicza się prawidłowo lub nie nalicza się w ogóle – należy skontaktować się w formie mailowej na adres poczty elektronicznej catering@browarpolnocny.pl z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego “Skarbonka” ”.
19. Punkty zebrane przez klienta w Programie Lojalnościowym nie podlegają wymianie na środek płatniczy jakim jest waluta PLN oraz przeniesieniu na rzecz osób trzecich.
§ 4 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie niniejszego Regulaminu.
2. Reklamacje związane z Promocją mogą być zgłaszane wyłącznie w formie mailowej na adres poczty elektronicznej catering@browarpolnocny.pl z dopiskiem „Reklamacja Programu Lojalnościowego Skarbonka”. Dane osobowe przekazane w związku z reklamacją będą przetwarzane w celach związanych z reklamacją i/lub Programem Lojalnościowym. Administratorem danych osobowych jest Catering BroFit. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osobie udostępniającej swoje dane osobowe przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Catering w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Decyzje Cateringu -Organizatora Programu Lojalnościowego są ostateczne. Powyższe nie ogranicza uprawnienia Klienta do dochodzenia roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. W zakresie nieobjętym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Cateringu, Regulaminu świadczenia usług na Dietly.pl, Polityka Prywatności Cateringu Regulamin – Brofit — Rzemieślniczy catering dietetyczny